مقررات فروشگاه دماسنج

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی دما سنج
1. شرایط و ضوابط استفاده از پایگاه اینترنتی دماسنج
مشتریان محترم ؛
مقررات ذکر شده در زیر، مجموعه قوانین حاکم بر فروشگاه اینترنتی دماسنج می باشد، عضویت و ثبت سفارش شما در فروشگاه اینترنتی دماسنج به این معنی است که از این قوانین آگاهی داشته و آنها را پذیرفته اید. بنابراین توصیه می گردد قبل از خرید حتما اقدام به مطالعه این مجموعه قوانین بفرمایید.
فروشگاه اینترنتی دماسنج تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای کشور و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت مینماید.
اطلاعات، محتویات و خدمات ارائه شده در این وب سایت مختص فروشگاه اینترنتی دماسنج می باشد و همچنین مالکیت معنوی این محتوا در اختیار این فروشگاه است؛ بنابراین هر گونه سوء استفاده از محتوا ، مغایر با قوانین فروشگاه اینترنتی دماسنج بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
تمامي محتويات وب سايت فروشگاه اینترنتی دماسنج ازجمله متن ها، تصاوير، لوگوها، نمادها، عكس ها و نرم افزارها، دارايي های فروشگاه اینترنتی دماسنج محسوب شده و تلفيق (به معناي جمع آوري، مرتب سازي و گرد هم آوري) محتويات اين سايت نيز منحصراً متعلق به فروشگاه دماسنج بوده و توسط قوانين بين المللي كپي رايت محافظت مي گردد. بنابراین استفاده هایی همچون بازسازي، تغيير، مشاركت، انتقال، چاپ مجدد، نمايش يا استفاده از محتويات و مطالب اين وب سايت ممنوع مي باشد.
فروشگاه اینترنتی دماسنج هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
ارتباط فروشگاه اینترنتی دماسنج با کاربران از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه ، امکان دارد دما سنج برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه دما سنج را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 33511511 تنها شماره‌ای است که دماسنج از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی دماسنج ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه دما سنج است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@demo.web-art.ir/damasanj اطلاع دهید.

2.رعایت حریم خصوصي

فروشگاه اینترنتی دماسنج به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دماسنج، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی دماسنج جزئی از اموال فروشگاه دماسنج محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی دماسنج است و هرگونه استفاده حق پیگرد قانونی را برای این فروشگاه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه اینترنتی دماسنج و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار این فروشگاه است و هر گونه استفاده پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات فروشگاه اینترنتی دماسنج و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه اینترنتی دماسنج محفوظ است.
ضمنا در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی دماسنج ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، فروشگاه اینترنتی دماسنج این سایت یعنی www.dama_sanj.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. فروشگاه اینترنتی دماسنج هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.dama_sanj.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

3. شرایط و ضوابط عضویت
خریدار حق درج اطلاعات شخص دیگری غیر از خود را جهت ثبت ‌نام نداشته و تعهد می‌نمایند که اطلاعات خود را به صورت صحیح در فروشگاه اینترنتی دماسنج وارد نماید. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسؤولیت عواقب بعدی این عمل به عهده‌ کاربر می‌باشد. همچنین کاربران عضو تعهد می‌نمایند هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در سایت فروشگاه اینترنتی دماسنج اصلاح نمایند. در غیر این‌صورت، این فروشگاه هیچ‌گونه مسؤولیتی در قبال تبعات ناشی ازعدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
هر کاربری که دارای کد کاربری و کلمه عبور در فروشگاه اینترنتی دماسنج باشد در قبال هر فعالیتی که بتوان در بخش کاربری انجام داد مسئول می باشد. بنابر این در محافظت از کلمه عبور خود دقت کافی را مبذول فرمایید. مسئولیت حفظ رمز عبور وب سايت هر کاربر کاملاً بر عهده کاربر است و در صورت عدم حفظ آن، فروشگاه اینترنتی دماسنج عواقب ناشی از آن را بر عهده نخواهد گرفت.
فروشگاه اینترنتی دماسنج با اجراي طرح دمابن به خریداران خود امتياز اختصاص داده و اين امكان را فراهم مي نمايد تا خریدار با جمع آوري امتياز در خرید های خود در مدت معینی از مزاياي پاداش ها بهره‌مند شوند. بر اين اساس فروشگاه اینترنتی دماسنج اين اختيار را دارد تا تغييرات مورد نظر خود را در خصوص نحوه امتیازدهی انجام داده و کاربران به طور قطع و غيرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضي را نسبت به فروشگاه اینترنتی دماسنج را از خود سلب ‌مي نمايند.
ايجاد، تغيير، توقف و يا حذف طرح دمابن از قبيل شرايط ورود به بخش طرح دمابن، مقدار بن تخصيص داده شده به هر خرید، طول عمر بن ها، ارزش ريالي بن ها و… در اختيار فروشگاه اینترنتی دماسنج است.
4.تماس با ما:
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با فروشگاه اینترنتی دماسنج ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس:
33511511-026 پاسخگویی از ساعت 8 صبح الی 21 ، ٧ روز هفته بغیر از ایام تعطیل
فکس:
33513133-026 دریافت فکس به صورت اتوماتیک در تمامی ساعات شبانه روز و ایام هفته
دفتر مرکزی و امور مشتریان:
استان البرز – شهر کرج – خيابان 45متری گلشهر – گلزار غربی – نبش تعمیرگاه مقبولی – فروشگاه اینترنتی دماسنج )شوفاژ پویان)
ایمیل روابط عمومی Info@ demo.web-art.ir/damasanj:

رسیدگی به انتقادها
مشتری گرامی ، اگر انتقاد یا شکایتی از دما سنج دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر ، لطفا به آدرس Info@demo.web-art.ir/damasanj ایمیل ارسال کنید.

در روزهای تعطیل رسمی دما سنج هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد.

5.تضمین گارانتی معتبر و کالای اصلی:
فروشگاه اینترنتی دماسنج این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که تامین کالاهای ارائه شده داخلی و خارجی در وب سایت ، صرفا از طریق نمایندگان رسمی شرکت‌های معتبر و قانونی آن برند در ایران انجام می شود .
فروشگاه اینترنتی دماسنج اصالت تمامی کالاهای عرضه شده را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر ارائه می‌کند بنابراین خریداران می‌توانند مطمئن باشند که کالای خریداری شده در سایت کاملا معتبر و دارای گارانتی شرکت اصلی می باشند.
ضمنا کلیه کالاهایی که در سایت فروشگاه اینترنتی دماسنج بفروش می رسند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در در این فروشگاه عرضه نمی گردد.
فروشگاه اینترنتی دماسنج اصالت همه کالاهای موجود را تضمین می‌کند.

6.روش‌های پرداخت:
خریداران محترم می توانند پس از افزودن کالا به سبد خرید و تایید سفارش نحوه پرداخت خود را از بین روش های موجود انتخاب نمایند.همچنین امکان پرداخت از طریق درگاه الکترونیک بانکی برای مشتریان محترم توسط همه کارتهای عضو شتاب فراهم است تا با اطمینان کامل اقدام به خرید نمایند .
روش اول: پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
مشتریان محترم دماسنج می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ ملت در سایت فروشگاه اینترنتی دماسنج ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.
نحوه پرداخت اینترنتی:
کاربران محترم فروشگاه اینترنتی دماسنج می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.
1- شماره 16 رقمی کارت : این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم: برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید،رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3- کد CVV2: این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.
4- تاریخ انقضا: تاریخ انقضا روی کارت‌های بانکی حک شده است.
روش دوم:پرداخت از طریق انتقال وجه با کارت بانکی
مشتریان محترم می توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید.
شماره حساب های دما سنج :
1) بانک ملت
شماره حساب: 4644888436 بانک ملت به نام پویان حبیبیان قمی
شماره کارت: 5088 – 4044 – 3372 – 6104 بانک ملت به نام پویان حبیبیان قمی
2) بانک سرمایه
شماره حساب: 10-854600-800-3203 بانک سرمایه به نام پویان حبیبیان قمی
شماره کارت: 5900 – 0579 – 0711 – 6396 بانک سرمایه به نام پویان حبیبیان قمی
در صورت پرداخت بوسیله کارت و یا واریز به حساب،باید شماره فیش بانکی و یا پیگیری را در قسمت مربوطه ثبت نمایید،پس از ثبت پرداخت وکنترل توسط دماسنج ،تایید پرداخت ااز طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

روش سوم:پرداخت در محل تحویل کالا با استفاده از کارت بانکی
مشتریان محترم ساکن تهران و کرج می توانند وجه سفارش خود را با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) متصدی تحویل سفارش فروشگاه اینترنتی دماسنج پرداخت خود را انجام داده و کالای خود را پس از تسویه تحویل گیرند.
توجه:
1-به مشتریان محترم تاکید می گردد که در صورت امکان حتما پرداخت خود را اینترنتی انجام دهند تا فرآیند سفارش آنها سریع‏‌تر انجام شود.
2-همچنین، سفارش‌هایی که از طریق پست،باربری یا تیپاکس ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از بیست میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
3-در روش پرداخت در محل صرفا پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پذیرفته می شود و پرداخت به صورت وجه نقد امکان پذیر نمی باشد.
4-مشتریان محترم توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت ملی همراه داشته باشد.

7.روش‌های ارسال کالا:
1)تحویل فوری پیک دما سنج
در حال حاضر این شیوه ویژه ساکنین محترم تهران و کرج میباشد ، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.
در این روش سفارشات شما حد اکثر طی 6 ساعت کاری وارد چرخه ارسال می گردد.
چنانچه قبل از ساعت 12 ظهر ثبت سفارش نموده باشید محصول شما تا 24 ساعت آینده بدست شما خواهد رسید.
چنانچه سفارش خود را بعد از ساعت 12 ظهر ثبت سفارش نموده باشید محصول شما تا 48 ساعت آینده بدست شما خواهد رسید.
چنانچه سفارش خود را در روز جمعه یا تعطیل رسمی ثبت نموده باشید،کالای خریداری شده 48 ساعت پس از روز تعطیل بدست شما خواهد رسید.
شما می توانید زمان دریافت کالا را با ما هماهنگ کنید تا در موقع تحویل کالا در محل حضور داشته باشید.
هزینه این روش 200000 ریال می باشد که به سبد خريد شما اضافه خواهد شد .
2)پست پیشتاز
خریداران ساکن شهرهای مختلف که تمایل دارندسفارشات خود را از طریق پست تحویل بگیرند می توانند این گزینه را انتخاب کنند.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 2 تا 5 روز کاری است و هزینه ارسال آن طبق تعرفه و آيين نامه اداره محترم پست محاسبه و جداگانه توسط مامورين اداره پست اخذ خواهد شد .(برخی از کالاها ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند.)
مشتريان محترمی كه روش ارسال پست پيشتاز را انتخاب نموده اند ميتوانند جهت رهگيری سفارشات به پرتال اداره پست بنشانی Post.ir مراجعه نموده و از آخرين وضعيت سفارش خود مطلع گردند .
3)تيپاكس – حمل درب به درب ( ارسال فقط برای خارج از محدوده تهران یا کرج )
کالا های سنگین مانند پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور، تصفیه آب و لوازم استخر و همچنین کولر آبی/گازی به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد. (هزینه ارسال با توجه به طول مقصد و مسير جغرافيايی آن طبق تعرفه و آيين نامه شركت محترم تيپاكس محاسبه و جداگانه توسط مامورين شركت تيپاكس اخذ خواهد شد.)
در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل تهران، کرج نیز می‌‏توانند با تیپاکس ارسال شوند.
پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، زمان ارسال به طور معمول بین 2 تا 5 روز کاری انجام می شود.
مشتريان محترمی كه روش ارسال تيپاكس را انتخاب نموده اند ميتوانند جهت رهگيری سفارشات به پرتال شركت تيپاكس بنشانیTipaxco.com مراجعه نموده و از آخرين وضعيت سفارش خود مطلع گردند ،تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.
4)باربری
باربری برای کالا های سنگین مانند پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور، دیگ موتورخانه و لوازم استخر و همچنین کولر آبی/گازی است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد.
توجه:
1-تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از پنجاه میلیون ریال و صرفا در شهر کرج توسط پیک دما سنج انجام می شود.
2-تحویل کالای خریداری و ثبت سفارش شده فقط به شخص تحویل گیرنده کالا مندرج در فاکتور خرید با ارائه اصل کارت ملی در هنگام دریافت کالا امکان پذیر خواهد بود .
8.دما بن:
فروشگاه اینترنتی دما سنج در راستای ايجاد پل ارتباطی مستحکم با مشتريان ومخاطبان و با هدف افزايش سطح رضايتمندی کاربران و بهبود کیفیت علاوه بر خدمات متعارف نسبت به ارائه امتیازی ویژه برای کلیه خریداران فروشگاه اینترنتی دما سنج بخصوص مشتریان دائمی وعلاقه‌‏مندان به خریدهای با تعداد بالا و عمده نموده است که بر اساس آن مشتریان فروشگاه اینترنتی دما سنج قادر خواهند بود ضمن عضويت در سایت این فروشگاه از خدماتی متفاوت برخوردار گشته و در ازای هر خرید امتیاز کسب نمايند و از مزایای “دمابن” بهره مند گردند.
دمابن یک امتیاز تخفیف مجازی است که پس ازخرید هر کالا، به حساب کاربری مشتریان افزوده می‏‌شود؛در واقع به محض اولین خرید از فروشگاه اینترنتی دما سنج امتیاز “دمابن” اختصاص می یابد که بر مبنای آن می توانند در خریدهای بعدی از تخفیف اعمال شده استفاده نمایند.
شرایط کلی استفاده از دمابن:
• دمابن، یک امتیازه ویژه است که فروشگاه اینترنتی دما سنج برای همه‏‌ی مشتریان خود در نظر گرفته است و قطع به یقین مشتریان دائمی می‏‌توانند از این تخفیف بیشتر بهره مند شوند؛ با انجام هر خرید، مقداری دمابن دریافت خواهند کرد که هم قابل استفاده در خرید بعدی و هم قابل ذخیره سازی هستند. البته از آنجا که هر دمابن دارای محدودیت زمانی مصرف می باشد و در صورت استفاده نشدن در دوره‏‌ی معین، اعتبار خود را از دست می دهد لذا بهتر است مشتریان از دمابن‏‌های دریافتی در خرید‏های مختلف استفاده کرده و بیشترین تخفیف را از دما سنج دریافت نمایند.
• دمابن برای استفاده در سایت فروشگاه اینترنتی دما سنج طراحی شده و برای مصارف دیگر قابل استفاده نیست و قابلیت تبدیل به وجه نقد را نداشته و ارزش ریالی ندارد و مشتریان با این امتیاز صرفا می توانند برای خرید بعدی تخفیف قطعی دریافت کنند؛بنابراین برای بهره‌مندی از حداکثر تخفیف در فروشگاه اینترنتی دما سنج ، لازم است که در بازه‏‌های زمانی مشخص شده پس از هر سفارش، در خریدهای بعدی از فروشگاه، دمابن خود را استفاده نمایند.
• امتیاز دمابن برای هر کالا بسته به قیمت آن متفاوت می باشد و میزان آن در ذیل قیمت هر محصول مشخص شده است.
• چنانچه امتیاز دمابن در خریدهای قبلی کسب شده است، برای خرید کالای بعدی که با توجه به نوع محصول متفاوت می باشد می توان دمابن را در قالب تخفیف که در صفحه اطلاعات محصول درج شده است، استفاده نمود که به صورت سیستمی محاسبه و اعمال می‌‏شود.
•به اطلاع مشتریان محترم می رساند که اعتبار دما بن اخذ شده در هر خرید برای استفاده در سفارش بعدی قابل استفاده خواهد بود واعتبارهرامتیاز دمابن از زمان دریافت آن یک ماه می باشد و در صورت عدم استفاده از آن تا پایان این مدت، باطل خواهد شد.
• مشتریان می‌توانند از بن‏‌های موجود در حساب کاربری خود جهت خرید برای سایر اشخاص استفاده کنند و آنها را از مزایای این امتیاز ویژه بهره مند نمایند اما انتقال دما بن بین کاربران امکان پذیر نمی باشد.
•استفاده از دمابن برای کالاهای مختلف، متفاوت است و مقدار قابل استفاده دمابن، برای هر خرید به طور خودکار توسط سیستم محاسبه می‌‏شود. شایان ذکر می باشد که در طرحهای فروش فوق العاده به دلیل اینکه کالا ها با بیشترین تخفیف ممکن و تنها در مدت محدود عرضه می‏‌شوند، دمابن تعلق نمی کیرد.
دمابن، بهترین تجربه برای آنان که به دنبال تفاوت هستند.
9.تضمین بهترین قیمت:
فروشگاه اینترنتی دما سنج تضمین می کند که تمامی محصولات موجود در فروشگاه با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور عرضه می گردد.
چنانچه خریداران محترم پس از خرید از فروشگاه اینترنتی دما سنج کالای خریداری شده را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر در سایر فروشگاه ها بصورت موجود و قابل عرضه روئیت نمایند، با ارسال درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» می‌توانند در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش مطابق شرایط ذیل، اختلاف قیمت آن محصول را به طور کامل از ما دریافت یا محصول مورد نظر را بنا به صلاحدید فروشگاه دما سنج مطابق با ضوابط بازگرداندن کالا مرجوع نمایند.
در صورت احراز هرگونه سوءاستفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای دما سنج محفوظ می باشد.
دما سنج می‌تواند به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر دهد،بنابراین به خریداران محترم توصیه می شود قبل از خرید حتما قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایند تا از آخرین تغییرات مطلع گردند.
شرایط تضمین بهترین قیمت :
برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:
1. کالای مورد نظر باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها دارای مدل یکسان باشند.
2. از آنجایی که همه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی دما سنج اصل هستند لذا می بایست کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد در نتیجه درخواست کالاهای غیر اصل و یا با گارانتی های متفرقه رد خواهد شد.
3. مقایسه قیمت باید با نمایندگی رسمی یا فروشگاه مجاز(دارای پروانه کسب)و یا وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.
4. کالا باید در زمان ارائه درخواست به فروشگاه اینترنتی دما سنج ، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد.
5. با توجه به رسمی بودن فاکتورهای فروشگاه اینترنتی دما سنج ، فاکتور فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی مورد مقایسه نیز باید رسمی و دارای کد اقتصادی و 9% مالیات بر ارزش افزوده باشد.
6. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت فروشگاه اینترنتی دما سنج ، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.
مشتریان محترم می بایست با رعایت شرایط فوق، مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس ایمیل bestprice@demo.web-art.ir/damasanj ارسال نمایند.
1. پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛
پیش فاکتور صرفا برای همان محصول و باید شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشدو تا 24 ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری دارای اعتبار و کالا در آن فروشگاه موجود و قابل خریداری باشد.
2. در فروشگاه‌های اینترنتی، علاوه بر تهیه مراتب ضروری بند فوق می بایست آدرس فروشگاه اینترنتی و لینک مستقیم صفحه کالای خریداری شده به آدرس ایمیل مذکور ارسال شود.
3. مشتری باید ظرف مهلت 48 ساعت بعد از تحویل کالا، درخواست خود را ارسال نماید؛بررسی درخواست تا حداکثر 3 روز کاری انجام می‌شود و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده به حساب خریدار واریز یا محصول مورد نظر را بنا به صلاحدید فروشگاه دما سنج مطابق با ضوابط بازگرداندن کالا مرجوع می گردد.
مشتریان محترم می توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن 33511511 (026) – (خدمات پس از فروش) مطرح و پیگیری نمایند.
10. ضمانت بازگرداندن کالا :
فروشگاه اینترنتی دما سنج همواره می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست خریدار برسد و بر همین اساس آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های این فروشگاه بوده است . با وجود این ممکن است خریداران محترم پس از خرید، با مشکلاتی مواجه شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که بر اساس آن چنانچه ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده وجود داشته باشد خریداران محترم باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج اطلاع داده و با رعایت ضوابط و شرایط ذیل از ضمانت بازگرداندن کالا بهره مند گردند.
محصولاتی که دارای گارانتی اصلی از شرکت سازنده یا نمایندگی رسمی می باشند، مشمول ضمانت بازگشت کالا نمی‌شوند.

شرایط استفاده از 3 روز ضمانت بازگرداندن کالا

اشکال فنی کالای خریداری شده:
در صورتی که کالای خریداری شده دارای اشکال فنی باشد خریدار باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج اطلاع رسانی نماید و کارتن و جعبه اصلی کالا را تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری نماید.
ضمنا استفاده نادرست خریدار از کالا پس از تحویل مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) که منجر به ایراد فنی یا شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا گردد نیز شامل ضمانت بازگشت کالا نمی‏‏‌شود.
عدم رعایت هر یک از موارد فوق امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

مغایرت کالای خریداری شده :
چنانچه کالای ارسال شده با کالای خریداری شده مندرج در فاکتور فروش مغایرت داشته باشد،خریدار باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دما سنج از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده و در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه،امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
اما چنانچه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دما سنج عودت شود.

آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری کالای خریداری شده:
در صورتی که کالای خریداری شده دارای آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باشد خریدار باید حداکثر طی24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع رسانی نماید و کارتن و جعبه اصلی کالا را نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری نماید.

انصراف مشتری از خرید :
چنانچه مشتری پس از ثبت سفرش و پرداخت وجه از خرید خود منصرف شود باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اینترنتی دما سنج (شماره تلفن 33511511-026) اطلاع داده شود تا اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد،خرید لغو و مبلغ پرداختی بدون کسر به خریدار عودت گردد اما اگر خریدار بعد از تحویل کالا از خرید منصرف شود باید انصراف خود را حداکثر تا 24 ساعت‏، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد که در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود ودر این حالت هزینه ارسال کالا به عهده خریدار خواهد بود.
مجددا تاکید می گردد که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل :
در صورتی که کالای خریداری شده بر اثر حمل و نقل دارای آسیب‏‏ دیدگی باشد خریدار باید حداکثر طی24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع رسانی نماید و کارتن و جعبه اصلی کالا را نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری نماید و کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که خریدار تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش این فروشگاه ارسال شود.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
چنانچه خریدار قبل از تحویل کالا متوجه آسیب‏‌ باشد، می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه اینترنتی دما سنج بازگردانده شود.

روش عودت کالا :
خریدار محترم قبل از هر اقدامی می بایست با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرند تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایند و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری نمایند.
برای ارسال کالا، خریدار باید کارتن و جعبه اصلی کالا را نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری نماید و کالا و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که خریدار تحویل گرفته است به خدمات پس از فروش این فروشگاه ارسال شود.
ضمنا فاکتور حتما باید همراه کالا ارسال شود و در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید بنویسید.
ساکنین محترم تهران و کرج می توانند برای ارسال کالا با هماهنگی خدمات پس از فروش از طریق پیک دما سنج اقدام نمایند.
مجددا تاکید می گردد که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.

هزینه ارسال :
چنانچه کارشناسان فروشگاه اینترنتی دما سنج ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری را تایید نمایند، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی دما سنج است.
برای واریز هزینه پست به حساب خریدار، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه اینترنتی دما سنج ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دما سنج ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار خواهد بود.

نحوه رسیدگی به درخواست مشتری :
ایرادهای اعلام شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دما سنج بررسی و کنترل می‌‏شود. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی تایید شود،کالا تعویض خواهد شد.
ضمنا تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در زمان تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دما سنج می باشد و چنانچه طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ دما سنج بنا به انتخاب خریدار کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، دما سنج تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و دما سنج در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی دما سنج ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها ی شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت دما سنج هستند و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 72 ساعت در نظر گرفته شده است.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا یک هفته مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه:
1. کلیه محصولاتی که دارای گارانتی اصلی از شرکت سازنده یا نمایندگی رسمی می باشند،در صورت بروز هرگونه ایراد فنی خریداران محترم می بایست از طریق شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات اقدام نمایند و این کالاها مشمول 3 روز مهلت بازگشت کالا نمی‌شوند.
2. ملاک عمل و اقدام ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات فروشگاه اینترنتی دما سنج می باشد.
تماس با ما:
مشتریان محترم می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود با شماره تلفن 33511511 – 026(خدمات پس از فروش) تماس حاصل نموده و یا سوال خود را در صفحه “تماس با ما” مطرح نمایند.