ضمانت بازگرداندن کالا

ضمانت بازگرداندن کالا :
فروشگاه اینترنتی دما سنج همواره می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست خریدار برسد و بر همین اساس آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های این فروشگاه بوده است . با وجود این ممکن است خریداران محترم پس از خرید، با مشکلاتی مواجه شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که بر اساس آن چنانچه ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده وجود داشته باشد خریداران محترم باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج اطلاع داده و با رعایت ضوابط و شرایط ذیل از ضمانت بازگرداندن کالا بهره مند گردند.
محصولاتی که دارای گارانتی اصلی از شرکت سازنده یا نمایندگی رسمی می باشند، مشمول ضمانت بازگشت کالا نمی‌شوند.

شرایط استفاده از 3 روز ضمانت بازگرداندن کالا

اشکال فنی کالای خریداری شده:
در صورتی که کالای خریداری شده دارای اشکال فنی باشد خریدار باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج اطلاع رسانی نماید و کارتن و جعبه اصلی کالا را تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری نماید.
ضمنا استفاده نادرست خریدار از کالا پس از تحویل مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) که منجر به ایراد فنی یا شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا گردد نیز شامل ضمانت بازگشت کالا نمی‏‏‌شود.
عدم رعایت هر یک از موارد فوق امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

مغایرت کالای خریداری شده :
چنانچه کالای ارسال شده با کالای خریداری شده مندرج در فاکتور فروش مغایرت داشته باشد،خریدار باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دما سنج از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده و در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه،امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
اما چنانچه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دما سنج عودت شود.

آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری کالای خریداری شده:
در صورتی که کالای خریداری شده دارای آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باشد خریدار باید حداکثر طی24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع رسانی نماید و کارتن و جعبه اصلی کالا را نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری نماید.

انصراف مشتری از خرید :
چنانچه مشتری پس از ثبت سفرش و پرداخت وجه از خرید خود منصرف شود باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اینترنتی دما سنج (شماره تلفن 33511511-026) اطلاع داده شود تا اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد،خرید لغو و مبلغ پرداختی بدون کسر به خریدار عودت گردد اما اگر خریدار بعد از تحویل کالا از خرید منصرف شود باید انصراف خود را حداکثر تا 24 ساعت‏، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد که در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود ودر این حالت هزینه ارسال کالا به عهده خریدار خواهد بود.
مجددا تاکید می گردد که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل :
در صورتی که کالای خریداری شده بر اثر حمل و نقل دارای آسیب‏‏ دیدگی باشد خریدار باید حداکثر طی24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی دما سنج از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع رسانی نماید و کارتن و جعبه اصلی کالا را نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن جداً خودداری نماید و کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که خریدار تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش این فروشگاه ارسال شود.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
چنانچه خریدار قبل از تحویل کالا متوجه آسیب‏‌ باشد، می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه اینترنتی دما سنج بازگردانده شود.

روش عودت کالا :
خریدار محترم قبل از هر اقدامی می بایست با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرند تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایند و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری نمایند.
برای ارسال کالا، خریدار باید کارتن و جعبه اصلی کالا را نگهداری نموده و از دور ریختن آن یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری نماید و کالا و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که خریدار تحویل گرفته است به خدمات پس از فروش این فروشگاه ارسال شود.
ضمنا فاکتور حتما باید همراه کالا ارسال شود و در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید بنویسید.
ساکنین محترم تهران و کرج می توانند برای ارسال کالا با هماهنگی خدمات پس از فروش از طریق پیک دما سنج اقدام نمایند.
مجددا تاکید می گردد که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.

هزینه ارسال :
چنانچه کارشناسان فروشگاه اینترنتی دما سنج ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری را تایید نمایند، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی دما سنج است.
برای واریز هزینه پست به حساب خریدار، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه اینترنتی دما سنج ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دما سنج ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار خواهد بود.

نحوه رسیدگی به درخواست مشتری :
ایرادهای اعلام شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دما سنج بررسی و کنترل می‌‏شود. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی تایید شود،کالا تعویض خواهد شد.
ضمنا تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در زمان تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دما سنج می باشد و چنانچه طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ دما سنج بنا به انتخاب خریدار کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، دما سنج تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و دما سنج در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی دما سنج ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها ی شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت دما سنج هستند و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 72 ساعت در نظر گرفته شده است.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا یک هفته مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه:
1. کلیه محصولاتی که دارای گارانتی اصلی از شرکت سازنده یا نمایندگی رسمی می باشند،در صورت بروز هرگونه ایراد فنی خریداران محترم می بایست از طریق شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات اقدام نمایند و این کالاها مشمول 3 روز مهلت بازگشت کالا نمی‌شوند.
2. ملاک عمل و اقدام ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات فروشگاه اینترنتی دما سنج می باشد.
تماس با ما:
مشتریان محترم می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود با شماره تلفن 33511511 – 026(خدمات پس از فروش) تماس حاصل نموده و یا سوال خود را در صفحه “تماس با ما” مطرح نمایند.